×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش پایگاه خبری رخداد شمال و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران ، با توجه به الزام رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در زمان شیوع ویروس کرونا توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا ، آرزو ولی‌پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران روز یکشنبه ۲۰ مهرماه به صورت ویدئو کنفرانسی در جریان آخرین وضعیت کتابخانه‌های عمومی فتاح مهدوی فریم ، حضرت ولیعصر کیاسر و شهید کاکو جویبار قرار گرفت.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران در این بازدید بر لزوم برنامه‌ریزی و انسجام‌بخشی دقیق در اجرای برنامه‌ها برای دوستداران کتاب تاکید کرد و گفت: هدف اصلی نهاد کتابخانه‌های عمومی از زمان شیوع ویروس کرونا حفظ ارتباط با اعضا بوده و در این راه از ظرفیت فضای مجازی به خوبی استفاده شده است.

ولی‌پور تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون فعالیت کتابخوانی و کتابخانه‌ها در فضای مجازی همچنان ادامه دارد و می‌توان ادعا کرد که حتی کرونا نیز نتوانست کتابخانه و کتابخوانی را معطل خود کند.

وی افزود: در این مدت اجرای برنامه‌های فرهنگی استان تعطیل نبوده و کتابداران برنامه‌های مورد نظر را بستر فضای مجازی و به صورت الکترونیکی برگزار کردند.

در ادامه جلسه ضمن بررسی مشکلات عمرانی و امورات کتابخانه‌ای، تصمیماتی برای رفع مشکلات اتخاذ شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false