×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ دکتر ذوالفقار تقوی مدیرکل انتقال خون استان مازندران با دعوت از مردم برای اهدای خون گفت: در حال حاضر نسبت به زمان قبل از کرونا نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی به فرآورده های خونی بیشتر شده است.

مدیرکل انتقال خون استان مازندران به مردم استان مازندران اطمینان داد که نگرانی در زمینه رعایت پروتکل بهداشتی برای اهدای خون در مراکز انتقال خون نداشته باشند و افزود: تمامی ۱۱ پایگاه انتقال خون استان نهایت دقت را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارند.

وی با اظهار اینکه همه مردم می‌توانند برای اهدای خون مراجعه داشته باشند، گفت: امروزه به تمامی گروه‌های خونی برای اهدای فرآورده‌ها به بیماران نیازمند هستیم.

مدیرکل انتقال خون استان مازندران با عنوان اینکه در حال حاضر نسبت به زمان قبل از کرونا نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به خون بیشتر شده است ، گفت: امروز ااگر مردم به داد ما برسند پاداششان ویژه خواهد بود.

ذوالفقار تقوی ادامه داد: امروز ۴۸ مرکز درمانی استان منتقل دریافت خون و فرآورده‌های خونی هستند تا جان بیماران را نجات دهند.

مدیرکل انتقال خون مازندران تاکید کرد: امروز جدای از خون پلاسمای خونی نیز مطرح است و افرادی که ۲۸ روز از بهبودی آنان از بیماری کرونا می‌گذرد می‌توانند با مراجعه به مرکز انتقال خون بابل، پلاسمای خون را برای درمان بیماران بدحال کرونایی اهدا کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false