×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان این مطلب که دریافت هرگونه وجه خارج از دستورالعمل ابلاغی برای ثبت دانش‌آموزان تخلف هست و از والدین می خواهیم که در شناسایی مدارس متخلف با آموزش و پرورش همکاری کنند گفت: برای سال تحصیلی جاری هیچگونه کلاس فوق برنامه چه در حوزه آموزشی و چه در بخش پرورشی ، سلامت و حوزه های دیگر در مدارس استان برگزار نمی شود و مدارس حق دریافت وجه برای این کلاس های فوق برنامه ندارند.

وی بر محدودیت حضور دانش‌آموزان در مدرسه جهت حفظ سلامتی آنان تاکید کرد و گفت : وزارت آموزش و پرورش اکیداً برپایی کلاس‌های فوق برنامه را ممنوع دانسته است.

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به گستردگی مدارس استان از والدین خواست تا تخلفات ثبت نامی و اداری مدارس را حتی پس از اتمام ثبت نام به آموزش و پرورش انتقال دهند تا هم با مسئولان خاطی برخود شود و هم وجوه دریافتی به خانواده‌ها بازگردد.

او اظهار داشت : والدین می توانند از طریق تماس با خط مستقیم اداره کل آموزش و پرورش به شماره ی ۳۳۳۲۰۳۶۶ و ۳۳۳۰۵۰۷۹ تخلفات و حتی مشکلات آموزشی را گزارش دهند.

سعدی پور گفت : دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش در منع برگزاری هرگونه کلاس فوق برنامه و دریافت اضافی برای مدارس دولتی ، غیر انتفاعی، استعدادهای درخشان ، استثنایی و دیگر گونه های مدارس در استان لازم الاجرا دانست و افزود : تمام تلاش ما این است که کمترین حضور دانش‌آموز را در خارج از محیط خانه داشته باشیم.

وی تاکید کرد افزود : ثبت‌نام و دریافت وجه از والدین برای برگزاری کلاس‌های فوق برنامه مجازی از سوی مدارس غیرقانونی است و سال تحصیلی تازه آغاز شده و طبیعتا دانش‌آموزان نیازی به کلاس‌های جبرانی نخواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: چنانچه دانش آموزی از ثبت نام جا مانده باشد و یا با تاخیر در کلاس‌ها حاضر شود، معلمان موظف هستند برای جبران عقب ماندگی برای او کلاس جبرانی مجازی تشکیل یا در خلال کلاس های جاری سرفصل درسی را توضیح دهند.

سعدی پور گفت : در عین حال سامانه مازندمحتوا به اندازه کافی دارای محتواهای درسی است و دانش آموزان می توانند رایگان و به راحتی از محتواهای آموزشی که توسط مجرب‌ترین معلمان استان تهیه شده بهره‌مند شوند و نیازی به کلاس های جبرانی با پرداخت وجه اضافی ندارند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false