×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مسعود رحیمی رئیس سیستم رزمی  چی _وان ج.ا.ا  از خانواده بزرگ ورزش رزمی چی وان ؛ ورزشکاران ؛ مربیان و داوران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آوردند.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

اینک در طلیعه خورشید چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، این انقلاب برای ادامه راه و تداوم آرمان های خود بیش از پیش به وحدت و همدلی نیاز دارد، تا با صفوف و بنیانی مرصوص چنان همایش شکوهمند و باعظمتی خلق شود که دشمنان در برابر بزرگی و اقتدار ایران اسلامی سر شکست فرو بیاورند.

مردم انقلابی ایران که همواره با حضور در صحنه های بزرگ و تاریخی با پیروی از امام راحل و مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و ایثارگری و جانفشانی از حریم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت کردند و کام دشمنان و بدخواهان انقلاب را تلخ نمودند، امسال نیز در یوم الله ۲۲ بهمن ضمن اعلام انزجار خود از استکبار جهانی ، رژیم صهیونیستی و خائنین مزدور آنان در منطقه و برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ، به تعبیر رهبر معظم انقلاب با تاسی از مکتب فاطمی (س) حماسه ای تاریخی خلق می کنند.

اینجانب از مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار مازندران ؛ خانواده بزرگ ورزش چی وان ؛ورزشکاران ؛ مربیان . داوران دعوت می نمایم تا در پیروی از راه و آموزه های شهدای والامقام با شرکت عزت آفرین خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در چهل سالگی انقلاب اسلامی ، بار دیگر با آرمان های شهدا ، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق و بیعت نموده و همگام و هم صدا با سراسر کشور ، اتحاد و وحدت کلمه را به نمایش بگذارند و با حضور تاریخی خود در راهپیمایی این روز پر عظمت ، مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و بدخواهان بکوبند.

مسعود رحیمی
رئیس سیستم چی _وان ج.ا.ا

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false