×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ،تفاهم نامه همکاری و توسعه فعالیت های پژوهشی و تحقیقات کاربردی ، مشاوره علمی و امور آموزشی میان بیمه آسیا و پژوهشکده بیمه امضا شد که این تفاهم نامه موضوع آن تعامل و ایجاد همکاری مشترک تحقیقاتی و پژوهشی و تبادل اطلاعات و تجربیات و توانایی های علمی در زمینه های مورد نیاز است ، در محل شرکت بیمه آسیا و توسط مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و دکتر کردبچه رییس پژوهشکده بیمه به امضا رسید.

در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران دو طرف برگزار شد ، مدیرعامل بیمه آسیا در سخنانی با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه ، حضور دکتر کردبچه در پژوهشکده بیمه را منشا تحولات قابل ملاحظه ای در این سازمان عنوان کرد.

مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در بخش دیگری از اظهارات خود ، شرایط فعلی بازار را نیازمند توجه بیش از پیش به فعالیت های پژوهشی در جهت ارائه محصولات جدید بیمه ای دانست.

وی تصریح کرد ، هم زمان با پیشرفت چشمگیر فناوری از یک سو و افزایش انتظارات مشتریان و بازار ، مرزهای سنتی صنعت بیمه در حال دگرگونی است و این امر نیازمند توانمندی و تحول در تحقیق و پژوهش در این صنعت است.

مدیرعامل بیمه آسیا تاکید کرد: کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در برنامه های راهبردی بیمه آسیا جایگاه ویژه ای دارد زیرا ما به خوبی دریافته ایم برتری ، چابکی و تحول عملکردی ، ارتباط بنیادی با امر پژوهش دارد.

دکتر کردبچه رییس پژوهشکده بیمه نیزدر این نشست با اشاره سابقه همکاری های این پژوهشکده با بیمه آسیا در حوزه های مختلف بیمه ای ، آقای بادین مدیرعامل بیمه آسیا را از جمله مدیران بیمه ای برشمرد که توجه خاصی به امر پژوهش دارند.

وی افزود ، شرکت های بزرگ و خوشنامی مانند بیمه آسیا باید با حمایت ها و استفاده از ظرفیت های علمی و تجارب فنی خود ، حوزه پژوهش را در صنعت بیمه تقویت کنند.

رییس پژوهشکده بیمه اظهار امیدواری کرد از این پس ، تمام تصمیمات ، برنامه ها و تحولات در صنعت بیمه ، با پشتوانه پژوهشی به انجام برسد.

گفتنی است در این نشست ، اعضای هیات مدیره ، معاونان مدیرعامل و تنی چند از مدیران بیمه آسیا و همچنین معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه ، حضور داشتند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false