×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، سیدیونس حسینی‌عالمی دادستان عمومی و انقلاب استان مازندران به اتفاق خبرنگاران از مناطق آسیب‌دیده و پرخطر اجتماعی مازندران بازدید کردند.

خانواده آسیب‌دیده اجتماعی که روبروی شهرک عباس‌آباد نکا در کپر سکنی گزیده بودند با دستور دادستان عمومی و انقلاب استان مازندران تعیین تکلیف شدند و مقرر شد بهزیستی دو کودک این خانواده را تحت تکفل بگیرد.

در این بازدید با خانواده‌ای مواجه شدند که در کپر زندگی می‌کردند و دو کودک ۸ و ۱۱ ساله به اتفاق یک زن و شوهر که ظاهرا اعتیاد به مواد مخدر داشتند در منطقه روبروی عباس‌آباد نکا( مهرگان فعلی) محله پرخطر آسیب‌دیده اجتماعی سابق در زیر یک چادر زندگی می‌کردند.

در این بازدید با دستور دادستان عمومی و انقلاب استان مازندران مقرر شد که بهزیستی این دو کودک که هنوز به مدرسه هم نرفتند را تحت تکفل بگیرد.

گفته می‌شود این خانواده اصالتا اهل سیستان و بلوچستان هستند که در آتش‌سوزی چهار ماه پیش در منطقه میانگوله چناربن نکا اتفاق افتاد زندگی آنها از بین رفته است.

براساس دستور حسینی دادستان مرکز مازندران مقرر شد زمینه ترک اعتیاد پدر و مادر خانواده نیز از سوی بهزیستی فراهم شود.

ماحصل این بازدید زمینه انتقال اعضای این خانواده را به سرپناه امن با اعزام خودروهای پلیس و بهزیستی فراهم کرد هر چند کودکان و اعضای خانواده کمی مقاومت می‌کردند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false