×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مازندران در ساری افزود: در این جلسه گزارشی ارائه شد که برخی از واحدهای تولیدی گاز و برقشان قطع و برخی دیگر از آنها از گاز و برق دائم استفاده می کنند که این شرایط کارشناسی نیست و باید طبق یک زمان‌بندی و رویه مشخص این موضوع انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: به عنوان مثال در تابستان امسال برای مدیریت مصرف انرژی، هفته‌ای یک مرتبه برق واحدهای صنعتی قطع بود و صاحبان این واحدها خود را طبق زمان‌بندی با شرایط هماهنگ کردند که در شرایط کنونی هم باید برنامه ریزی از این دست صورت گیرد.

مقام عالی دولت در مازندران تصریح کرد: در زمان حاضر متاسفانه واحدهای تولیدی استان ضرر و چند روزی است که خط تولید خود را خاموش کردند که این رویه به هیچ عنوان اصولی نیست و از وزارت نیرو می‌خواهیم که سهمیه برق استان را افزایش دهد.

استاندار مازندران با اشاره به مشکل کمبود گاز و برق در استان، افزود: در هفته های گذشته برای مدیریت مصرف انرژی فقط طبق اولویت ها واحدهای تولیدی را تعطیل کردیم که این رویه درست نیست و باید آن را اصلاح کرد.

حسینی پور در ادامه افزود: جایگاه این جلسات بر محور لازم الاجرا بودن مصوبات است و مدیران باجدیت نسبت به تحقق و اجرای دقیق آن بکوشند.

وی تصریح کرد: اجرا نکردن مصوبات کارگروه تسهیل خلاف اخلاق و قانون است و مدیری که تصمیمات را اجرا نکند به طور حتم از جلسات اخراج و حتی برکنار خواهند شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false