×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در جمع فرماندهان ، مسئولان و کارکنان انتظامی مازندران با ابراز خرسندی از حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور در استان ، گفت: فرماندهی انتظامی استان مازندران از مدیرانی شایسته برخوردار است که مهمترین دستاورد آن ، ایجاد فضایی فرهنگی ، معنوی و جهادی در مجموعه انتظامی استان است.

استاندار مازندران، تقدیم بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید در طول دوران دفاع مقدس و مدافعان عرصه نظم و امنیت و ۴۵ شهید مدافع حرم و جبهه مقاومت را از افتخارات استان مازندران برشمرد.

وی گفت: شان و منزلت استان شایسته برخورداری از نیروهایی وارسته است که الحمدلله همه همکاران در فرماندهی انتظامی استان از این خصوصیات برخوردار هستند.

حسینی پور با اشاره به این که بیشترین بار امنیتی استان بر دوش کارکنان انتظامی استان است، اظهار داشت: این به واسطه این است که تمامی شهرستان های استان چهار راه و مقصد گردشگری است و با بالاترین حجم مسافرت ها در طول سال مواجه است.

وی افزود: استان مازندران با توجه به وجود راه های اصلی آن که کریدور غرب به شرق کشور نیز محسوب می شود در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ بیش از ۲۰ میلیون مسافر در استان به ثبت رسیده که رتبه اول را در سطح کشور داراست.

رئس شورای تامین استان مازندران، خاطر نشان کرد: استان با توجه به این که یکی از مهمترین مقصدهای گردشگری کشور است، علاوه بر حضور مسافر از اقصی نقاط کشور با گرایش هایی مختلف، گردشگری متفاوتی را نسبت به دیگر استان ها تجربه می کند که این موضوع نیازمند برنامه ریزی های متنوعی است .

استاندار مازندران، بیان داشت: برقراری نظم و امنیت در مواجهه با این تنوع فکری، قومیتی و گرایشات مختلفی که در استان وجود دارد، نیازمند فکر، برنامه ریزی و روحیه جهادی است.

حسینی پور با اشاره به حجم بالای ماموریت های انتظامی و ترافیکی در استان، ضریب امنیتی استان را در حدی بالاتر از شاخص های تعیین شده دانست و افزود: در مسائل اجتماعی، امنیتی و سایر مسائلی که به آرامش و امنیت جامعه مربوط می شود، انتظامی استان بسیار عالی عمل کرده است.

نماینده عالی دولت در استان با قدردانی از فرماندهانف مسئولان و کارکنان انتظامی استان، گفت: حسب دستور مقام معظم رهبری در سفر به استان مازندران مبنی بر این که این استان با دارا بودن منابعی نظیر جنگل و دریا نباید فقیر داشته باشد از اجرای اقداماتی تحولی در استان خبر داد.

وی با بیان این که متاسفانه با وجود ۳ بندر اقتصادی و برخورداری از ۴۷۰ کیلومتر نوار ساحلی تنها ۱۰ درصد از دریای مازندران سهم این استان است، اظهار داشت: چه در بحث اقتصادی و چه در موضوعات گردشگری و حتی حوزه تجارت از این منابع به خوبی استفاده نشده است.

حسینی پور مهمترین مولفه در هدف گذاری و برنامه ریزی استانی را مباحث امنیتی و انتظامی برشمرد و گفت: این امر نیازمند همکاری همه متولیان امر با فرماندهی انتظامی استان است.

استاندار مازندران با اشاره به آزاد سازی سواحل دریا حسب دستور ریاست جمهوری، اظهار داشت: امنیت این مناطق خود یکی از مهمترین موضوعات اساسی است و این آزادی نباید تبدیل به ولنگاری و موضوعات ضد اجتماعی شود.

وی با اشاره به کاهش چشمگیر حوادث نوروزی علیرغم حجم بالای مسافرت ها به استان بعد از کرونا، اظهار داشت: با برگزاری جلسات منظمی که برگزار شد و تعاملات پلیس راهور با استان های همجوار کنترل های ترافیکی بی نظیری را شاهد بودیم .

حسینی پور با اشاره به برخورد های قاطع پلیس با تحرکات اشرار قبل از شروع سال و سایر اقداماتی که از سوی پلیس برای کاهش جرایم انجام شد، آن را نتیجه حضور موثر فرماندهان انتظامی استان و شهرستان های تابعه در جلسات استانی عنوان کرد.

وی در خاتمه با تبریک کسب مقام عالی فرماندهی و مدیریت توسط سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان،گفت: انصافا فرماندهی انتظامی استان و سایر ادارات استان از همکاران انقلابی با روحیه معنوی بالایی برخوردارند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false