×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال از شهرستان چالوس؛ همزمان با هفته دولت در هفت روستای بخش مرزن‌آباد چالوس ، عملیات گاز‌رسانی با حضور جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران ، محمد ناصر زندی فرماندار شهرستان چالوس و جمعی از مسؤولان محلی انجام شد.

بعد از کش و قوس‌های فراوان مبنی بر بهره‌مندی بخش روستایی کشور از نعمت گاز طبیعی ، نوبت به هفت روستای فشکور ، ناتر ، تله ، مرس ، بیجده نو ، خارص و کنس دره مرزن‌آباد رسید که موجبات رفاه و آسایش آنها فراهم شود.

این عملیات بر خلاف نام آن که ساده بنظر می‌رسد ، کارهای خاص خود را دارد ؛ این روستاها نیز به علت صعب العبور بودن خود مشکلات و هزینه‌ها را دست‌کم دوبرابر می‌کند.

عملیات گازرسانی برای این هفت روستا بیش از ۷ میلیارد تومان هزینه برداشته که با پایان این طرح یک‌هزار و ۲۰۰ خانوار از این نعمت طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

دو روستای ماسال و رزان مرزن‌آباد هم بعد از این روستاها به مشترکان شرکت گاز اضافه شدند که ۲۰۰ خانوار را شامل می‌شوند.

این عملیات با شبکه‌گذاری به طول یک‌هزار و ۵۰۰ متر انجام شده است که اکنون ۹۹٫۸ درصد از جمعیت شهر و ۹۳ درصد از جمعیت روستایی مازندران از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و مسؤولان شرکت گاز تلاش خود را انجام خواهند داد که مابقی مناطق از قلم افتاده نیز از این نعمت الهی استفاده کنند.

زندی فرماندار چالوس در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: امیدواریم با تلاش مسؤولان عالی رتبه استانی و کشوری خدمات بهتر و ارزنده‌تری به این مردم ولایتمدار که همیشه حامی و پشتیبان حکومت و ولایت بودند از خدمات و رفاه بیشتری برخوردار باشند و این حق آنهاست که بخواهند از حق مسلم خود استفاده کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false