×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، جعفر احمدپور ، مدیر عامل شرکت گاز مازندران در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی نساجی قائمشهر گفت: یکی از تأکیدات استاندار مازندران احیای کارخانه و تأمین انرژی مورد نیاز بوده است تا با تأمین انرژی مورد نیاز رونق تولید و اشتغالزایی فراهم شود.

وی افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده ایستگاه ویژه ای برای تأمین گاز کارخانه نساجی مازندران در محل نصب شده است و این ایستگاه به یک دستگاه تقویت فشار پنج هزار متر مکعبی مجهز است که برای آن پنج میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین یحیی یوسف‌پور فرماندار قائمشهر در این مراسم ، با بیان اینکه کارخانه نساجی قائم‌شهر ، از سه دهه پیش با چالش و موانع متعددی مواجه شده است ، عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های به عمل آمده ، این کارخانه هم اکنون در مسیر درستی قرار گرفته است که جا دارد از شخص استاندار قدردانی کنیم.

وی افزود: تلاش بی وقفه آقای حسین زادگان موجب شد برای احیا این کارخانه قدیمی انگیزه پیدا کرده و نهایت تلاش خود را به کار بگیریم.

وی با اشاره به ورود ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای احیای کارخانه نساجی، گفت: گازرسانی به کارخانه نساجی مازندران به رونق تولید بیشتر این کارخانه کمک می‌کند و خرسندیم که هم اکنون ۳۶۰ کارگر در این کارخانه مشغول فعالیت هستند و تولیدات آن هم به بیشتر نقاط ایران به صورت خام ارسال می‌شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false