×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در نخستین سخنرانی خطبه‌های نماز جمعه خود در جمع نمازگزاران مرکز استان مازندران در مصلی امام خمینی (ره) ساری اظهار کرد: آن‌چیزی که موجب نجات انسان در دنیا و آخرت می‌شود ، تقوای انسان است و بیاییم خودمان را با تقوا از عذاب جهنم نجات و رهایی ببخشیم.

امام جمعه جدید ساری با بیان اینکه امیدوارم ادامه دهنده راه گذشتگان و تحکیم ولایت در استان باشم ، افزود: از استقبال مردم ساری از اینجانب قدردانی می‌کنم و امیدوارم پاسخگوی محبت شما مردم ولایتمدار باشم.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام رشد و تعالی انسان را در گرو تقوا و توجه به آخرت دانستند ، تصریح کرد: در آستانه برگزاری نخستین نماز جمعه توسط پیامبر گرامی اسلام قرار داریم و به همین مناسبت خود و شما را به تقوای الهی دعوت می‌کنم.

وی بر ضرورت توجه به فرمایشات رهبری در تمامی امور اداره کشور تاکید کرد و افزود: هرکجا که مسؤولان فرمایشات رهبری را گوش کردند موفق شدند و هرکجا تعللی کردند کشور دچار مشکل شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: از رهبر معظم انقلاب اسلامی قدردانی می‌کنم که این مسؤولیت مهم را به بنده اعطا کردند و امیدوارم شرمنده شهدا ، خانواده شهدا ، رهبر عزیز و مردم ولایتمدار استان مازندران نشوم.

محمدی‌لائینی با آرزوی سلامتی برای آیت‌الله طبرسی خاطرنشان کرد: روحیه آیت‌الله طبرسی وحدت‌بخشی و تحکیم ولایت در استان مازندران بوده است.

وی با بیان اینکه از استقبال پرشور مردم ولایتمدار مازندران و شهرستان ساری شرمنده شدم و از همه شما قدردانی می‌کنم ، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی که به بنده اعطا کردند از مردم ولایتمدار مازندران قدردانی کردند و به بنده تاکید کردند از جریان انقلابی و جوانان مومن حمایت کنم و بنده نیز از جریان مومن و انقلابی استان حمایت خواهم کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه مردم و مسؤولان از نصب بنرهای تبریک خودداری کنند ، خاطرنشان کرد: از آنهایی که برای بنده بنر تبریک نصب نکردند ، بیشتر قدردانی می‌کنم.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه به دنبال این هستم تا آسیب‌های اجتماعی استان را با کمک مسؤولان کاهش و ریشه‌کن کنیم ، بیان کرد: بنده سمت اجرایی ندارم اما با مسؤولان اجرایی ، نظامی و قضائی استان تعامل و توافق خوبی را برای تحقق چشم‌انداز خودم خواهم داشت.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیانیه مهمی است و چشم‌انداز بنده با این بیانیه تحقق خواهد یافت ، تصریح کرد: برای اینکه انقلابی بمانیم باید به مسئله تولی و تبری توجه کنیم.

امام جمعه ساری گفت: مردم شریف مازندران نسبت به ولایت امر ، مطیع رهبر معظم انقلاب هستیم و نسبت به مستکبران جهان و آمریکای جنایتکار ابراز بیزاری و نفرت می‌کنیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false