×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ به مناسبت چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مراسم افتتاح پروژه های بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان قائم شهر با حضور آیت الله معلمی نماینده خبرگان رهبری، دکتر حسن نژاد معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، دکتر رضییان، نماینده استان مازندران در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین محلی ، شهرستانی ، منطقه ای و استانی برگزار شد.

در این مراسم که فرماندار ، اعضا شورای رفاه استان ، خانواده بزرگ بهداشت و درمان و اهالی مطبوعات حضور داشتند.

 

دکترهاشم پور رئیس بیمارستان جامع ولیعصر(عج) قائمشهر ضمن عرض خیر مقدم گفت: نگاه استاندارد ، عمیق و دقیق به مقوله پشتیبانی درمان باعث کاهش هزینه ها ی درمانی و جلوگیری از خسارتهای جبران ناپذیر می شود.

دکتر محمد خورشیدی مدیر درمان مازندران نیز طی سخنانی گفت: از حمایتهای مسئولین امر در سازمان و استان در اجرای طرح های توسعه بیمارستانها و مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی و همچنین تیم مدیریت درمان و همه همکاران تلاشگرم در صف و ستاد تقدیر و تشکر مینمایم.

دکتر خورشیدی گفت: تابه حال ۴۵۰ نفر از سراسر کشور برای اخذ خدمات متعدد درمانی به استان مازندران و شهرستان قائم شهر سفر کرده اند و مازندران میزبان شایسته ای برای هموطنان مان بوده است.

مدیر درمان مازندران ادامه داد: ما ظرف دوسال گذشته و تا به امروز حدود ۲ هزارجراحی قلب باز داشتیم وهمانطور که میدانید هرجراحی عمل باز حدود ۳۰ میلیون تومان هزینه برای سازمان در بر دارد.

دکتر خورشیدی ادامه داد: عمل های آنژیوپلاستی مغزی که توسط دکتر قربانی و تیم ایشان انجام می شود بالای ۷۰ میلیون تومان هزینه دارد و تابه حال بالای ۲۰ میلیارد تومان هزینه کردیم و این ها مصادیق خدمات سازمان تامین اجتماعی به جامعه هدف است.
مدیر درمان مازندران ادامه داد: ما در شرایط خاص اقتصادی هرگز از توسعه بیمارستان ولیعصر و دیگر بیمارستانهای ۵ گانه استان باز نایستاده ایم و در شرایط ساخت و ساز هم ارائه خدمتان را تعطیل نکردیم.

خورشیدی ضمن تقدیرو تشکر از مسولین سازمان و مقامات استانی از پیگیری نمایندگان مجلس در بحث بدهی های بیمارستان ولی عصر تشکرواز دکتر رضییان خواستار کمک در این زمینه شد.

خورشیدی از جذب و اشتغال بکار ۹۰ نفر از طریق آزمون در استانه چهل سالگی انقلاب خبر داد.

دکتر رضییان نماینده مردم مازندران از حوزه انتخابیه قائم شهر سواد کوه و سیمرغ نیز ضمن گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب و تشکر از دکتر خورشیدی مدیر درمانی و دکتر هاشم پور رئیس بیمارستان حضرت ولی عصر و همکاران گفت : ما امروزآمده ایم قدردان شکوه زحمات شما در خدمت به مردم باشیم وی افزود به کمک همکارانمان در مجلس تلاش خواهیم کرد تا بخش مهمی از مشکلات و چالشهای موجود در بیمارستان ولی عصر را در بحث پرداخت بدهیها بر طرف سازیم.

دکتر حسن نژاد معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: امروزه رفاه به عهده دولت هاست ، و در ادبیات سیاسی به واژه یا اصطلاح دولت رفاه برمیخوریم.

وی گفت: نگاه دولت به مقوله رفاه اقتصادی یا نگاه صرفه صلاح اقتصادی نیست ولی با ملاحظات اقتصادی عمل میکند.

 معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران ادامه داد: کار امروز تامین اجتماعی تحقق برنامه های توسعه است ، درمان به موقع و ارزان باعث کاهش هزینه های دولت می شود.

وی گفت ، مردم نباید درمان خود را به تعویق بیندازند تا در درمانهای بعدی هزینه های خاص باعث شود بخش عظیمی از منابع کشور هزینه گردد.

وی گفت ما باید نیروی انسانی مولد مجموعه توسعه در هر بخش را نگه داریم .

حسن نژاد گفت: شما بخشی از نماد دولت و اعتقاد دولت به مردم و دغدغه سلامت دولت را با افتتاح پروژه های درمان تامین اجتماعی به بهترین نحو به تصویر کشیدید و ما از این جهت خوشحالیم که حتی در زمان ساخت و ساز ، درمان و توسعه را باهم و بطور چند وجهی انجام دادید.

استاد علوم سیاسی دانشگاه های مازندران گفت: مدیریت حوزه درمان تامین اجتماعی استان مدیر توانایی است و تحول را با وجود ایشان شاهد هستیم.

لازم به ذکر است که در آئین افتتاح پروژه های مدیریت درمان مازندران بیمارستان حضرت ولی عصر قائم شهر ، نصب و راه اندازی دستگاه های سی تی اسکن بخش اورژانس بیمارستان ، نصب و راه اندازی دستگاه رادیو لوژی دیجیتال سقفی و مامو گرافی ، بازسازی و توسعه لنژری و آشپز خانه بیمارستان ، نصب و راه اندازی دستگاه مرکزی اکسیژن ساز مورد افتتاح قرار گرفت.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false