×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ کنایه یک رسانه به استاندار کهگیلویه: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از استاندار مازندران یاد بگیرد

استاندار مازندران:برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از انتشار ویروس ، پایگاه های تست و سنجش کرونا از مسافران در مبادی ورودی استان دایر می شود.

احمد حسین زادگان در حاشیه کارگروه پدافند غیرعامل به مصوبات مهم این جلسه اشاره کرد و گفت : مقرر شد در مبادی ورودی استان پایگاه‌هایی با همکاری علوم پزشکی و راهداری برای تست مسافران وارده استان برای مقابله با انتشار ویروس کرونا دایر شود.

به گزارش بویرنیوز ، این بخشی از تدابیر سختگیرانه استاندار مازندران برای حفظ آرامش ، امنیت و سلامت مردم استانش بود ، جا دارد استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم یاد بگیرد و برای امنیت و سلامت مردم تدابیر بهتری بیاندیشد.

کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان هایی است که خوشبختانه تا کنون طبق اعلام مسئولان علوم پزشکی ، مورد مثبتی از کرونا در آن مشاهده نشده است.

این استان اما مهاجر پذیر است و هوای مطبوع آن زمینه حضور مسافران و گردشگران را فراهم می آورد و از طرفی دانشجویان و افرادی هم هستند که روزانه از استان های درگیر چالش کرونا به استان بر میگردند.

اگرچه به عقیده ما هم این ویروس آنچنان خطرناک نیست و بیشتر از هر موضوعی ، مسأله روانی آن موجب نگرانی مردم می شود اما ضروری است برای آرامش خاطر مردم استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان دیگر استان ها باد بگیرد و برای امنیت روانی و سلامت مردم استان تصمیمات قاطعانه ترس بگیرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false