×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در جلسه شورای ترافیک استان با تاکید بر این که تصمیمات این شورا فوق العاده مهم است و بصورت مستقیم با سلامت جسمانی ، امنیت و آرامش مردم ارتباط دارد ، اظهار داشت: هرگونه سهل انگاری در این حوزه موجب خسارات و تحمیل هزینه های بسیار به جامعه و دولت می شود.

وی با اشاره به عوارض اجتماعی ترافیک برای مردم ، افزود:تصمیمات ما باید در جهت افزایش رضایتمندی و امید اجتماعی باشد.

استاندار مازندران با بیان این که به اندازه کافی مطالعات در این حوزه صورت گرفته است و آمارهای کمی و تحلیل های علمی از آن وجود دارد ، عنوان کرد: دستگاه های فرهنگی ، زمینه نقش آفرینی سمن ها و رسانه ها را برای فرهنگ سازی مسائل ترافیک فراهمکنند بنحوی که جامعه به درک عمیق از نتایج موثر و مثبت رعایت مسایل این حوزه دست پیدا کند.

حسین زادگان جلسه شورای ترافیک را یکی از جلسات مهم شهرستان ها دانست و یادآور شد: مسایل حوزه راه با تمام ابعاد آن نگریسته و با جدیت ، دقیق و علمی تصمیم‌سازی شود.

وی با اشاره به آغاز طرح مازندران پاک بر پاکسازی حرایم جاده ها بصورت مستمر تاکید کرد و گفت: با برنامه و بصورت عملیاتی برای تعطیلات نوروز آمادگی کامل داشته باشید و برای کاهش سوانح بصورت مستمر بر جاده ها نظارت شود.

استاندار مازندران، تاکید کرد: پیش بینی می شود که امسال با افزایش مسافر در استان روبرو باشیم لذا ضرورت دارد با جدیت نسبت به افزایش جایگاه‌های سوخت خدمات دهنده در این ایام اهتمام شود تا با مشکل کمبود سوخت روبه‌رو نشویم.

حسین‌زادگان با اشاره به این که رفتارهای رانندگی در جامعه نیازمند اصلاح و فرهنگ‌سازی است ، افزود: یک روز بنام روز بدون حوادث رانندگی و روز احترام به حقوق عابر پیاده نامگذاری شود.

وی بیان داشت: نقاط ضعف برنامه‌های حوزه ترافیک در سال گذشته احصا و تقویت و روی نقاط قوت تمرکز شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false