×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، مهندس رضا غفاری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های تیم ممیزی ، تلاش و همکاری مدیران و کارکنان شرکت در انجام فرآیند ممیزی ، بر ضرورت اهتمام به مقوله بهبود مستمر سازمان و تقویت آن تاکید کرد و هدف از ممیزی را افزایش بهره وری ، ارزش افزوده و سنجش همدلی ها و همراهی مجموعه شرکت دانست.

وی همچنین خواستار ادامه روند بهبود مستمر شرکت با همت و جدیت کارکنان در سال جاری و سال های آتی شد.

قریشی سرممیز خارجی سیستم مدیریت کیفیت نظم بخشی در سیستم مدیریت کیفیت سازمان ها را بسیار موثر و مفید دانست و افزود : در شرکت توزیع نیروی برق مازندران روی سیستم های مدیریتی کارهای خوبی صورت گرفته و موفق عمل کرده و توانسته ضمن شناسایی فرصت های بهبود ، آنها را در جهت بهبود فرآیند … که روند کار را آسان نموده است .

قریشی تمرکز ممیزان را بیشتر روی موضوعات طرح ریزی و تعریف عنوان کرد و گفت : طرح ریزی و تعریف در هر سه مقوله بهداشت ، ایمنی و محیط زیست مثبت بوده و جمع بندی کلی از ممیزی یک جمع بندی بسیار خوبی است.

سر ممیز خارجی شرکت توزیع نیروی برق مازندران با تقدیر از مهندس غفاری مدیریت شرکت و مهندس قاسمی مدیر امور توزیع نیروی برق شمال بابل و مدیر و کارشناسان دفتر ایمنی و تمام معاونین و مدیران ستاد و امورهای توزیع جهت اخذ گواهینامه HSE ، خاطرنشان کرد : که ما در یافته ها به نتایج خوبی رسیدیم و روز بزرگی برای ممیزان بود  و حضور در این مجموعه و در جمع معاونین ، مدیران و کارشناسان بسیار ارزشمند بوده است.

وی از زحمات مدیریت و مجموعه  زحمت کش این شرکت در پیشبرد اهداف و برنامه های صنعت برق قدردانی کرد ویادآور شد : روال ممیزی روال مبتنی بر نمونه برداری و به صورت تصادفی و اتفاقی بود و این سنجش و ارزیابی می تواند در موفقیت بیش از پیش سازمان موثر و مفید باشد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false