×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان ساری به همت کانون فرهنگی اقدام به برپایی نمایشگاهی تحت عنوان «رواق رضوی» همزمان با دهه کرامت در بوستان ولایت ساری کرد.

 

در یکی از رواق های این نمایشگاه که با هدف ترویج فرهنگ رضوی برپا شد ، طی ۵ روز (از سه شنبه ۱۸ تیر الی شنبه ۲۲ تیرماه ۹۸) نمایشگاه کتابی برای رده های مختلف سنی دائر گردید که با تخفیف ۳۰ درصد کتاب هایی با موضوع امام رضا(ع) را عرضه می کرد.

همچنین برنامه های فرهنگی مختلف از جمله مدیحه سرایی مداحان ، عصر شعر شعرای آئینی ، کارگاه تربیتی کودکان و جشن میلاد امام رضا (ع) از برنامه هایی بودند که در دیگر رواق رضوی اجرا شدند.

 

 

رواق ویژه کودکان که با حضور مربیان قصه گویی و نقاشی ، برنامه های ویژه ای را تدارک دیده بودند ، از بخش هایی بود که مورد استقبال فراوان کودکان ، نونهالان والدین و مردم قرار گرفت.

 

 

رواق مشاوره و ارائه خدمات کانون های تخصصی آستان قدس رضوی شهرستان ساری از جمله مشاوره حقوقی ، مشاوره خانواده ، مشاوره پزشکی و … از دیگر بخش های این نمایشگاه بود که با همکاری سازمان فرهنگی ، هنری ، اجتماعی شهرداری ساری ، اداره کل کتابخانه های عمومی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولین کانون های موضوعی به مدیریت جعفری برگزار گردید.

false
true
true
true
  1. Usessytem
  2. Usessytem
    • admin

      حتما

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false